Vrijedi od: 01.06.2020 PI-00 POLITIKA I OPĆI CILJEVI TVRTKE
Politika o kvaliteti, okolišu, zdravlju i sigurnosti na radu
Poslovni uspjeh tvrtke PAB AKRAPOVIĆ d.o.o. temelji se na zadovoljstvu i ispunjenju očekivanja naših kupaca, poslovnih partnera, krajnjih korisnika, dobavljača i zajednice u kojoj poslujemo, kao i naših zaposlenika. Primarna briga je zadovoljstvo poslovnih partnera kvalitetom i pravovremenom isporukom naših proizvoda, kao i implementacijom naših usluga na polju:
Razvoj i proizvodnja kaciga za vatrogastvo, industrijsku uporabu i tehničko spašavanje.
Istodobno se obvezujemo poštivati sve zakonske i druge obvezne zahtjeve koji se odnose na:
zaštita okoliša, zdravlje i sigurnost,
planiranje i praćenje uvjeta za realizaciju proizvodnje i usluga,
komunikacija sa svim sudionicima; vlasnik, zaposlenici, dobavljači i zajednica u kojoj poslujemo,
poticanje sudjelovanja predstavnika zaposlenika u provedbi, održavanju i razvoju integriranog sustava upravljanja.
Visoka kvaliteta usluga osigurat će se primjenom integriranog sustava upravljanja kvalitetom, zaštite okoliša, zdravlja i zaštite na radu, temeljenog na zahtjevima sljedećih normi: ISO 9001: 2015, ISO 14001: 2015, ISO 45001: 2018 .
Uprava tvrtke osigurava čisto, sigurno i zdravo radno okruženje, poduzima sve odgovarajuće radnje za uklanjanje opasnosti i smanjenje rizika te redovito postavlja godišnje ciljeve na razini tvrtke kako bi se omogućilo postizanje općih ciljeva i politika ovdje postavljenih.
Svi zaposlenici moraju:
kontinuirano poboljšavati učinkovitost svojih postupaka, strogo poštujući zakonske i druge obvezujuće zahtjeve koje je prihvatila tvrtka,
poduzimati mjere za postizanje postavljenih ciljeva, aktivno sudjelovati i savjetovati se u prevenciji prijetnji zdravlju i sigurnosti ljudi, pojavama incidenata, ozljeda i bolesti povezanih s radom i onečišćenju okoliša u skladu sa svojim odgovornostima,
odgovorno upravljati prirodnim resursima.
Opći ciljevi kvalitete, okoliša, zdravlja i sigurnosti na radu:
Očuvanje postojećeg i kontinuirano poboljšanje razine zadovoljstva kupaca, što je uvijek u središtu svih aktivnosti u tvrtki
Uskladiti proizvode s tehničkim specifikacijama, zahtjevima kupaca i zahtjevima definiranim zakonom
Zapošljavati, educirati i zadržati kvalificirane zaposlenike
Stalno poboljšavati kvalitetu proizvoda, širenjem asortimana
Smanjenje troškova u svim segmentima poslovanja
Širenje tržišta i potvrda kvalitete usluga tvrtke na nacionalnoj i međunarodnoj osnovi
Održavati čist okoliš i spriječiti zagađivanje
– Kontinuirana provedba mjera / kontrola zdravlja i zaštite na radu, te prevencija nezgoda, ozljeda i bolesti povezanih s radom, kao i bolesti uzrokovanih epidemijama / pandemijama